افزایش ۱۴ درصدی بستری‌ بیماران کرونایی در استان کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش ۱۴ درصدی تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ های سراسر استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: تا یک هفته قبل روند تعداد بیماران سرپایی و بستری استان نزولی بود، اما اکنون شاهد افزایش چشمگیر این بیماری و آمار صعودی بستری شدگان می باشیم.

وی با بیان این مطلب که امروز استان کرمان جزء استان هایی است که به آن هشدار داده شد، اظهار کرد: آمارها نشان می دهد روند بیماری کووید ۱۹ در استان صعودی شده است، اما این بدان معنا نیست که پیک بعدی به شدت پیک های قبلی باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: بر اساس آمار روزانه، تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان کرمان نسبت به قبل مقداری افزایش پیدا کرده است.

دکتر رشیدی نژاد از بستری بودن ۳۵۵ نفر به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون ۸۱ نفر ابتلای قطعی و ۲۷۴ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند؛ که از این تعداد ۴۹ نفر در ICU هستند که ۲۳ نفر آنها تحت ونتیلاتور قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha