کد خبر: 178170
۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۴۸
اجرای طرح «اطعام مهدوی» در کرمان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان از توزیع ۲۰۰ هزار و ۹۸۴ پرس غذای گرم، طی هفته نخست ماه رمضان امسال بین خانواده‌ های تحت حمایت این نهاد در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ یحیی صادقی به اجرای طرح اطعام مهدوی از سوی کمیته امداد کرمان در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با همکاری خیران نیکوکار و مراکز نیکوکاری، ۱۲۴ آشپزخانه مهدوی تاکنون در سطح استان کرمان راه‌ اندازی شده است.

به گفته وی ارزش ریالی ۲۰۰ هزار و ۹۸۴ پرس غذای گرم که طی هفته نخست ماه رمضان امسال بین مددجویان و اقشار نیازمند توزیع شده است، بیش از ۵ میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: در هفته نخست ماه مبارک رمضان، ۴۸ هزار و ۵۷۶ افطاری ساده به ارزش ۵۸۰ میلیون تومان بین خانواده‌ های نیازمند سراسر استان کرمان توزیع‌ شده است.

صادقی در ادامه اظهار داشت: تعداد ۶ هزار و ۴۱۳ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان در هفته نخست ماه رمضان بین خانواده‌ های تحت حمایت و نیازمند استان کرمان توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌ توانند برای مشارکت در امور خیر طی ماه مبارک رمضان، کمک‌ های غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کرمان و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند و کمک‌ های نقدی خود را نیز از طریق کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت به نام کمیته امداد پرداخت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha