تقدیر رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از اقدامات جهادی وزارت بهداشت

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان به فعالیت های انجام شده توسط وزارت بهداشت در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: اقدامات جهادی وزیر بهداشت بویژه در بخش تامین و تزریق واکسن علیه بیماری کرونا و مهار طغیان بیماری کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ شهباز حسن پور گفت: تامین ۲۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا و تزریق ۱۴۸ میلیون دوز واکسن از اقدامات شایسته وزارت بهداشت در دولت سیزدهم بود، چرا که مردم ایران نشاطی دوباره را در ایام نوروز بعد از دو سال محدودیت های کرونایی داشتند و رهبر معظم انقلاب نیز در پیام تبریک نوروزی نیز به اقدامات موثر در مقابله با بیماری کرونا اشاره کردند.

وی همچنین به حضور وزیر بهداشت در ایام نوروز در استان ها اشاره کرد و گفت: در این ایام دکتر عین الهی، مشکلات و کمبود های مراکز بهداشتی و درمانی کشور را مورد رسیدگی قرار داد و برای رفع مشکلات و کمبود ها دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ادامه داد: از دیگر اقدامات موثر وزیر بهداشت، پرداخت مطالبات پرسنلی وزارت بهداشت و پیگیری مطالبات به حق کارکنان بویژه کادر بهداشت و درمان بود، که جای قدردانی دارد.

حسن پور به پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: دکتر عین الهی در بخشی از این پیام اشاره داشتند که: "خادمان ملت در عرصه سلامت کشور، مصمم هستند تا با محوریت «طرح عدالت و تعالی نظام سلامت» و با هدف توسعه کمی و ارتقاء کیفی خدمات، تسهیل در دسترسی و برقراری عدالت در توزیع خدمات سلامت محور و زیر ساخت های مربوطه، به آرزوی دیرینه جامعه عمل بپوشانند".

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: باید تاکید کنم نمایندگان مجلس نیز تمام توان خود را بکار می گیرند تا در راستای اهداف وزارت بهداشت گام بردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha