توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در بین مددجویان انجمن خیریه کلیوی زنجان

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی، به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در بین مددجویان انجمن خیریه کلیوی زنجان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمدرضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، با بیان اینکه
دین اسلام، بعد از انجام واجبات، شاد کردن دل مؤمن، و دستگیری مستضعفان را از بالاترین فضایل نام برده است اظهارکرد : با توجه به شرایط فعلی جامعه از بیماری کرونا و مشکلات معیشتی بیماران به همت خیرین  ۱۰۰ بسته معیشتی بین بیماران  در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شد .

وی با اشاره به اینکه این حرکت خداپسندانه با مشارکت انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان  و جمعی از خیران مرکز استان انجام شد، افزود: هرساله در مناسبت های مختلف بسته های معیشتی در بین بیماران هدف انجمن  توزیع می‌شود که در سال گذشته ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده در انجمن به بیش از ۲ میلیارد ریال می رسد .

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان تصریح کرد : باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، بسیاری از بیماران از نظر تامین مایحتاج زندگی خود با مشکل مواجه هستند که اینگونه اقدامات نوعدوستانه، می تواند گرهی از مشکلات مادی و معنوی آن ها را باز کند.

طهماسبی با اشاره به مهم‌ترین اقلام تهیه شده  در این بسته ها خاطرنشان کرد:این بسته ها شامل برنج ،گوشت ،روغن،ماکارونی ،رب، خرما، حبوبات که ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده در بین بیماران دیالیزی و پیوندی و مراقبتی ، ۳ میلیون ریال است.

وی خاطر نشان کرد : شهروندان و خیرین نوع دوست میتوانند هدایا  نقدی و غیرنقدی خود را به شماره کارت  ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۰۵۳۴۳۰ واریز  و یا حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان زنجان واقع در شهرک آزادگان انتهای خیابان فرودوین اهدا کنند  تا گوشه ای از آلام این عزیزان در این روزهای کرونا  کاهش پیدا کند .

این مسئول   با بیان اینکه بخشنده بودن بیش از آنکه توانایی مالی بخواهد قلب بزرگ میخواهد
اظهار داشت: هیچ کمک و خدمتی در این عالم زیباتر از کمک به بیماران نیست چراکه خدمت رسانی به هر بیمار به خصوص بیمار دیالیزی ، نزد خداوند پاداش و اجر دنیوی و اخروی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha