تاکید بر تولید محتوا در شورای اطلاع رسانی استان کرمان

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ استاندار کرمان در نشست شورای اطلاع رسانی استان، با بیان نقش ارزشمند رسانه‌ها در پیشبرد اهداف نظام و سرعت بخشی به قطار توسعه استان، گفت: رسانه‌ ها با انعکاس به موقع رویدادها و بیان مشکلات و نارسایی‌ ها می‌ توانند همیار و کمک کننده باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی زینی وند توجه ویژه رسانه‌ های استان کرمان به موضوع شعار سال را خواستار شد و اظهار داشت: شورای اطلاع رسانی استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج باید نسبت به تولید محتوا برای بسیاری از موضوعات و مسائل استان با سرعت و دقت اقدام کنند.


وی تولید گفتمان را وظیفه رسانه‌ ها دانست و خاطر نشان کرد: در بسیاری از موارد حضور به موقع رسانه در میان تجمعات و مردم علاوه بر جای اعتماد عمومی موجب خنثی شدن نقشه‌ های رسانه‌ های معاند می‌گردد.


رئیس کل داد گستری استان کرمان نیز در این نشست اقناع سازی افکار عمومی را مهمترین رسالت رسانه‌ ها دانست.


یدالله موحد بر لزوم تعامل و شکل گیری کمیته‌ ای مرکب از نهادهای امنیتی و انتظامی برای تعامل با رسانه‌ ها تاکید کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت کامل جریان رسانه‌ ای استان می‌توان با تولید محتوای جریان رسانه‌ ای دشمن مقابله کرد.


وی اطلاع رسانی به موقع و درست از پدیده‌ ها را نوعی جهاد تبیین برشمرد و تصریح کرد: اطلاع رسانی مبتنی بر کارشناسی و تحلیل موضوعات باید مبنای اطلاع رسانی‌ ها قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha