تشکیل دبیرخانه طرح سلامت نوروزی در سازمان اورژانس کشور

رییس سازمان اورژانس کشور از تشکیل دبیرخانه طرح سلامت نوروزی در این سازمان خبر داد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر جعفر میعادفر گفت: این دبیرخانه پیرو دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر تشکیل دبیرخانه طرح سلامت نوروزی در سازمان اورژانس کشور و ایجاد بستر هماهنگی، راهبری و نظارت متمرکز بر خدمات سلامت در سطح کشور از طریق مرکز هدایت عملیات بحران (EOC) تشکیل شد.

وی افزود: دبیرخانه طرح سلامت نوروزی در این سازمان در ایام تعطیلات نوروز با حضور نمایندگان حوزه سلامت، روزانه پیگیری وضعیت ارائه خدمات بهداشت و درمان را بر عهده داشت.

رییس سازمان اورژانس کشور در تشریح اقدامات این سازمان در تعطیلات نوروز، ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات، اعزام بازرس های ویژه به سطح کشور و بازدید تعداد زیادی از زیرساخت های حوزه سلامت و ارتباط روزانه با دبیرخانه طرح سلامت نوروزی به منظور رفع نواقص احتمالی و انتقال تجربیات و نکات قوت و ضعف برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور بود.

دکتر میعادفر گفت: ابتکار ویژه و ارزشمند امسال وزارت بهداشت راه اندازی استودیو سلامت با جلب حمایت رسانه ملی و ارتباط مستمر با افکار عمومی بود که ضمن اطلاع رسانی خدمات نظام سلامت امور و اخبار پیشگیریانه نیز به مردم شریف ایران به ویژه مسافران نوروزی ارائه می شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha