۵ تور غیر مجاز گردشگری در شهرستان بافت شناسایی شدند

مدیر میراث‌ فرهنگی شهرستان بافت از شناسایی ۵ تور غیر مجاز گردشگری در این شهرستان و معرفی مسئولین برگزاری این تورها به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی نجفی‌ نژاد با بیان این مطلب که خوشبختانه نوروز امسال، شاهد حضور تعداد زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی در شهرستان بافت بودیم، گفت: با توجه به اینکه ۴ دفتر خدمات مسافرتی در این شهرستان فعال است، اما شاهد هستیم که برخی افراد بدون داشتن مجوزهای قانونی، اقدام به برگزاری تورهای غیرمجاز گردشگری می‌کنند.

وی افزود: برای جلوگیری از برگزاری این گونه تورها و همچنین شناسایی اجرا کنندگان آن‌ ها به همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ های مرتبط نیاز است.

به گفته مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان بافت در ایام نوروز ۱۴۰۱، برخی افراد سودجو با استفاده از تبلیغات فضای مجازی، اقدام به برگزاری تورهای ارزان قیمت در شهرستان بافت کردند، که با تعدادی از اجرا کنندگان این تورهای غیرمجاز برخورد لازم انجام گرفت و این افراد به دستگاه‌ های قضایی نیز معرفی شدند.  

نجفی نژاد خاطر نشان کرد: از مردم و گردشگران درخواست می‌شود قبل از ثبت نام برای حضور در این تورها از داشتن مجوزهای قانونی اطمینان حاصل کنند و برای حمایت بیشتر از صنعت گردشگری شهرستان بافت و همچنین جلوگیری از خسارات وارده به خودشان برای شرکت در این تورها، از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز از اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha