آغاز به کار ۵ پستچی خانم در اداره پست شهرستان سیرجان

رئیس اداره پست شهرستان سیرجان از اضافه شدن ۵ پستچی خانم به پرسنل پست این شهرستان و بهبود ۴۰ درصدی توزیع مرسولات پستی تا اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیرضا حسانی گفت: قدمت اداره پست سیرجان به ۴۰ سال می رسد و با زیاد شدن تقاضا نه تنها افزایش نیرو نداشتیم، بلکه ۸ نفر نیز بازنشسته شده اند و مجوز استخدام هم نداشتیم و در حال حاضر با کمبود نیرو مواجه شده ایم.

وی افزود: در فروردین ماه سال جاری با کمک دو روزه از مرکز استان که شامل ۲۰ نیروی انسانی، ۷ خودرو و ۱۲ موتور سیکلت بود، توانستیم مرسولات دپو شده نوروز را به دست مردم برسانیم و در حال حاضر به نظم نسبی رسیده ایم.

رئیس اداره پست شهرستان سیرجان تصریح کرد: طی قراردادی که با سازمان تاکسیرانی سیرجان انجام داده ایم، ۵ نامه رسان خانم به پست سیرجان اضافه کرده ایم، که هرکدام روزانه ۱۰۰ بسته را به مقصد می رسانند و تا ماه آینده حدود ۴۰ درصد به رضایت مردم افزوده می شود.

حسانی خاطر نشان کرد: پست سیرجان، مشکلات زیرساختی مانند کمبود فضا و نداشتن mpos برای کرایه ها را دارد و علاوه بر آن، وجود آدرس های ناقص، نبود پلاک و کد پستی، خیابان های بدون اسم و کوچه های با نام گذاری محلی نیز روند تحویل مرسولات پستی را کندتر می کند که شهرداری سیرجان هم اکنون در حال نام گذاری معابر و پلاک گذاری منازل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha