کد خبر: 178356
۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲
اجرای طرح های محرومیت زدایی در کرمان

مدیر کل نوسازی مدارس استان‌ کرمان در حاشیه بازدید از طرح های محرومیت زدایی مناطق جنوبی گفت: با دستور وزیر آموزش و پرورش ۱۳ پروژه آموزشی در مناطق جنوبی در دست ساخت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا هدایتی در خصوص اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان کرمان، بیان داشت: این طرح ها با دستور وزیر آموزش و پرورش در سفر به مناطق سیل زده جنوبی استان در طرح محرومیت زدایی قرار گرفته اند و در دو بخش در دست اجرا می باشند.

وی افزود: یک بخش از طرح های محرومیت زدایی که شامل ۲ باب مدرسه در شهرستان جیرفت، یک‌ باب مدرسه در فاریاب، یک باب مدرسه کهنوج و یک باب مدرسه در منوجان کلنگ‌ زنی شده اند و کار ساختشان با جدیت در دستور کار است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه این طرح ها در مناطق محروم و پر جمعیت استان در حال ساخت است، گفت: این مدارس ۶ کلاسه می باشند و با ۶۱۰ متر زیر بنای آموزشی با اعتبارات نوسازی مدارس ساخته می شوند.

هدایتی تصریح کرد: بخش دیگر طرح های محرومیت زدایی در قالب تکمیل پروژه های نیمه تمام‌ مناطق محروم در دست اجراست، به صورتی که محروم ترین و ضروری ترین‌ پروژه های نیمه تمام‌ شناسایی شده اند و با تامین‌ اعتبار از محل طرح محرومیت زدایی در حال تکمیل هستند.

وی با اشاره به اینکه سفر دکتر نوری وزیر آموزش و پرورش و دکتر رخشانی مهر معاون عمرانی وزیر به کرمان در پی سیل مناطق جنوبی برکات خوبی داشته است، خاطر نشان کرد: یک باب مدرسه ۶ کلاسه در فاریاب، ۵ باب مدرسه ۶ کلاسه در قلعه گنج، یک باب مدرسه ۶ کلاسه در عنبر آباد و یک باب مدرسه ۹ کلاسه در شهرستان رودبار جنوب در بخش دوم طرح محرومیت زدایی در دست تکمیل می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha