کشته شدن راننده در سانحه واژگونی یکدستگاه پژوپارس در لامرد

واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه خودرو در لامرد یک کشته به همراه داشت

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،رئیس هلال احمر لامرد در جمع خبرنگاران گفت: بر اثر واژگونی و آتش‌سوزی یکدستگاه خودرو پارس در لامرد یک نفر جان باخت.

محمود قادری رئیس هلال احمر شهرستان لامرد  خبر از واژگونی یکدستگاه پژو پارس خبر داد و گفت: در ساعت ۳و ۴۵ دقیقه بامداد پنج شنبه طی تماس تلفنی با هلال احمر خبر از واژگونی یکدستگاه پژوپارس اعلام شد که نیروهای هلال احمر سریعا در محل حاضر شدند.

وی گفت: این سانحه رانندگی که در محور خنج به لامرد نرسیده به فرودگاه بین المللی شهدای لامرد روی داد که پس از واژگونی، خودرو دچار حریق می شود و راننده آقا در زبانه های آتش می سوزد.

قادری با اشاره به اینکه راننده غیربومی می باشد و هویت راننده متوفی مشخص نیست تصریح کرد: نیروهای هلال احمر بهمراه اورژانس، و آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی لامرد و آتش نشانی  شهرداری لامرد در همان دقایق اولیه به محل حادثه اعزام شدند و عملیات رهاسازی فرد متوفی از درون خودرو انجام شد.

قادری خاطر نشان کرد طبق گفته های شاهدان عینی، راننده خودرو در حال سبقت از خودروی دیگر بوده که در برخورد با سازه های بتونی کنار جاده، کنترل از دست راننده خارج و واژگون می شود.

وی افزود: علت دقیق این سانحه توسط پلیس در حال بررسی می باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha