برگزاری فینال اولین دوره مسابقات «مینی فوتبال» خانوادگی در رفسنجان

رئیس هیات ورزشهای همگانی استان کرمان از برگزاری اولین دوره مسابقات مینی فوتبال خانوادگی شهرستان رفسنجان با همکاری باشگاه مس و کمیته مینی فوتبال شهرستان در زمین مینی فوتبال ورزشگاه تختی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابوالفضل برزگر در مراسم اختتامیه بازیهای مینی فوتبال رفسنجان ضمن تقدیر و تشکر از کریمی رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان رفسنجان و کمیته مینی فوتبال هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها را ارتقاء سطح سلامت شهروندان دانست و از مسئولین شهرستان تقاضای حمایت از این رشته ی مهیج ورزشی را داشت.

وی با اشاره به اهم برنامه ها و اهداف رشته مینی فوتبال، از تلاش اعضای کمیته قدردانی کرد و افزود: به منظور ایجاد شور و نشاط جمعی، مسابقات به صورت خانوادگی اجرا شده اند.

مصطفی بخشی معاون سیاسی فرماندار شهرستان نیز با تقدیر از تلاش ها و برنامه های هیأت ورزشهای همگانی، فعالیت کمیته ورزشی مینی فوتبال را بسیار ارزشمند دانست و خواستار توسعه این رشته با همکاری هیات ورزش روستایی در روستاها شد.

سجادی معاون شهردار رفسنجان نیز نسبت به همکاری شهرداری با هیات ورزشهای همگانی در خصوص اجرای برنامه های مشترک تأکید کرد.

به گفته مسئول کمیته مینی فوتبال هیأت ورزشهای همگانی، مسابقات مینی فوتبال با حضور ۱۶ تیم در دو گروه ۸ تیمی آغاز شده و به مدت دو ماه ادامه داشت که در پایان به 3 خانواده مقام های اول تا سوم و یک خانواده دیگر نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شد، که از طرف هیئت ورزشهای همگانی جوایز نقدی به تیم های برتر تقدیم گردید.( مقام اول ۳ میلیون تومان_مقام دوم ۲میلیون تومان، مقام سوم ۱میلیون و تیم اخلاق ۵۰۰ هزار تومان )

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha