کد خبر: 178387
۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳
جهاد تببین یک فریضه قطعی و فوری است

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : جهاد تببین یک فریضه قطعی و فوری است و نباید فرصت را از دست بدهیم و هرکسی که می‌تواند باید در این راستا اقدام کند و دستاورد های نظام را به گوش سایر ملت‌های ها برساند 

به گزارش  خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، سردار جهانبخش کرمی ظهر روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان با ببان اینکه مقام معظم رهبری  در سال گذشته جنگ ترکیبی و جهاد تبیین و روایت را اعلام  و مورد تاکید قرار داده است اظهار کرد: در طول ۴۳ سال گذشته نظام جمهوری اسلامی  دستاوردها، پیشرفت‌ها و پیروزی‌های بزرگی داشته است اما  نتوانسته‌ایم آنطور که باید هم  به ملت ایران و هم به عنوان الگو به سایر ملت‌ها بیان کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ روانی  با تمام توان در حال تخریب، تضعیف و سیاه‌نمایی بوده و جنگ تمام‌عیار علیه نظام جمهوری اسلامی را ادامه می‌دهد افزود :  دشمن همچنین در طول ۴۳ سال گذشته در بعد نظامی ،امنیتی،تهید ها و تحریم ها شکست خورده  است و امروز تمام تلاش دشمن بر این است که با تمام توان بتواند مردم را ناامید کند و دستاوردهای بزرگ  نظام را وارونه نشان دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم در این راستا اعلام جهاد تبیین کردند، بیان کرد : امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس، دفاع را اعلام کردند و ملت ایران سرافرازانه و شجاعانه در مقابل تمام دنیا ایستادند و امروز هم در اوج  نبرد بین انقلاب اسلامی و دشمنان  انقلاب اسلامی و در راس آن ها آمریکا،صهیونیست ها مقام معظم رهبری جهاد  اعلام کردند.

سردار کرمی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص جهاد تبین گفت : جهاد تببین یک فریضه قطعی و فوری است و نباید فرصت را از دست بدهیم و هرکسی که می‌تواند باید در این راستا اقدام کند و مسئولین بیشتر در این زمینه موظف هستند .

وی در ادامه با اشاره به جهاد تبیین حضرت زینب کبری(ص) اظهار داشت؛ حضرت زینب جهاد تبیین و روایت را راه اندازی کرد  و اجازه و فرصت نداد که روایت دشمن از حادثه غلبه پیدا کند و دشمن را خوار و ذلیل  کرد.

این مسئول تصریح کرد: حقایق جامعه و کشور خودتان را روایت کنید که اگر این چنین نشود دشمن روایت می‌کند و باید دستاورد ها را در فضای حقیقی و مجازی و رسانه ها  به گوش سایر ملت‌های ها برسانیم. 

خبرنگار:زهرا نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha