امام جمعه سیرجان: گرانی در این شهرستان از دیگر نقاط کشور بیشتر است

امام جمعه سیرجان در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تاکید بر ضرورت قطع دست دلالان که به تورم دامن زده است، گفت: تفاوت قیمت ها در این شهرستان با دیگر نقاط کشور مشهود و سبب گلایه مندی شهروندان شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر سیرجان اظهار داشت: دولت و مسئولان از مشکلات اقتصادی، معیشتی و گرانی‌ های سرسام‌ آور غفلت نکنند و دست واسطه گران و دلالان که بر تورم دامن می زنند باید در سیاست های اقتصادی قطع شود.

وی تاکید کرد: باید در عمل گام‌ های اساسی در این زمینه برداشته و مایجتاج مردم و خدمات با قیمت مناسب تامین شود.

امام جمعه سیرجان از گرانی های سرسام آور در شهرستان سیرجان که نسبت به سایر نقاط کشور بیشتر است، انتقاد کرد و گفت: این گرانی های کاذب اعم از مسکن یا اجاره بهای آن، خدمات و سایر کالاها بدون هیچ دلیل منطقی و نظارتی همچنان ادامه دارد، که بایستی کار اساسی و برنامه ای عملیاتی در این زمینه توسط مسئولان انجام شود و با فوریت باید کارگروهی تشکیل و راهکارهای لازم عملیاتی شود.

حجت الاسلام حسینی همچنین به دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: در توصیه های معظم له پیشرفت کشور همراه با حل مشکلات مردم است و اگر در موضوعی، بین توجه مردم به ما و رعایت مصالح عمومی کشور تعارضی پیش آید، باید منفعت خود را نادیده بگیریم و به مصالح عمومی توجه کنیم.

وی در ادامه به ابلاغ سیاست های کلی تامین اجتماعی توسط رهبر معظم انقلاب نیز اشاره و تاکید کرد: معظم له نظر خویش را اعلام کردند که در این مهم همه جوانب دیده شده، لذا به طور قطع رفاه عمومی، رفع فقر و محرومیت را به دنبال خواهد داشت و امیدواریم امسال از این نظر سال موفقی باشد.

امام جمعه سیرجان همچنین ۲۹ فروردین روز ارتش را نیز گرامی داشت و بر بهره گیری بیشتر از برکات ماه مبارک رمضان و شب های قدر تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ بمناسبت روز ارتش، جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش سیرجان نیز در مراسم نماز جمعه این هفته شرکت داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha