اهدای ۶ دستگاه پزشکی پیشرفته به آمبولانس مرکز دهرم  شهرستان فراشبند

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند از تجهیز آمبولانس مرکز خدمات جامع سلامت دهرم به دستگاه های پزشکی پیشرفته، اهدایی از سوی بنیاد علوی و کارخانه کربنات سدیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، دکتر «حسن کرمی» با اعلام این خبر، گفت: در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر به ویژه در مناطق محروم از طریق تامین تجهیزات پزشکی، آمبولانس مرکز خدمات جامع سلامت دهرم به تجهیرات پزشکی پیشرفته به ارزش ۵ میلیارد و۳۵۰ میلیون ریال تجهیز شد.
 

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند افزود: یک دستگاه الکتروشوک، ونتیلاتور، جامبگ دارویی، کیف تجهیزات آمبولانس و تخت آمبولانس از تجهیزاتی بود که از سوی بنیاد علوی و یک دستگاه مانیتورینگ آمبولانس نیز از سوی کارخانه کربنات سدیم برای تجهیز آمبولانس به مرکز خدمات جامع سلامت شهید «حیدر شهیدی» دهرم اهدا و بر روی آمبولانس این مرکز نصب شد.

او با تقدیر از پیگیری های مستمر دکتر «محمد مهدی فروردین» نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین اقدام نیک و خدا پسندانه بنیاد علوی و کارخانه بیکربنات سدیم، افزود: تجهیز این آمبولانس به دستگاه‌های روز دنیا، می‌تواند کمک بسیار مؤثری برای نجات بیماران باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha