امام جمعه رفسنجان: کمک ۲۶۲ میلیون تومانی خیرین رفسنجانی به ایتام

امام جمعه رفسنجان گفت: خیرین این شهرستان با شرکت در طرح محسنین و تحت سرپرستی گرفتن کودکان بی سرپرست، ماهانه ۲۶۲ میلیون تومان به حساب این کودکان واریز می کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، گفت: رفسنجان در کشور بیشترین تعداد خیرین را دارد، که در ساخت مسجد، بیمارستان، مدرسه و دیگر نیازهای شهرستان از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

وی همچنین به آزاد سازی ۴۸ زندانی جرائم غیر عمد طی یک ماه اخیر توسط خیرین این شهرستان اشاره کرد و گفت: از سال گذشته که بحث احرار حسینی مطرح شد و با وجود بحران کرونا پیاده روی اربعین انجام نشد، اما کمک های موکب ها و خیرین که در راهپیمایی های اربعین حسینی اعطا می شد به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص یافت.

نماینده ولی فقیه در رفسنجان با بیان اینکه طی ۲ مرحله تمامی زندانیان دارای جرائم غیر عمد از زندان شهرستان به کمک خیرین آزاد شدند، بیان کرد: در مرحله دوم  ۴۸ زندانی جرائم غیر عمد با ۳۰ میلیارد ریال بدهی آزاد شدند، که ۱۳ میلیارد آن توسط خیران پرداخت و بقیه توسط طلبکاران بخشیده شد.

حجت الاسلام عسکری ضمن قدردانی از خیرین، کمیته امداد، دستگاه قضایی و اداره زندان استان، تصریح کرد: سال گذشته خیرین در بحث کمک به ازدواج و تامین جهیزیه به ۳۶۳ زوج جوان بی بضاعت کمک کردند و روانه خانه بخت شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بحث مذاکرات هسته ای وین، ایران بر مواضع خود پافشاری کرده و عقب نشینی نکرده است، خاطرنشان کرد: در دولت دکتر رئیسی ایران ۱۶.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی بدون برجام و   «ای. اف. تی. اف» انجام داد و اینها نشانگر این است که دشمنان در تحریم ایران ناکام ماندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha