سقوط دو کارگر ساختمانی از طبقۀ چهارم یک ساختمان در کرمان

سرپرست سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از سقوط دو کارگر ساختمانی از طبقۀ چهارم ساختمان در حال ساخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی، گفت: طی تماس تلفنی با سامانه ١٢۵ آتش نشانی کرمان مبنی بر حادثه سقوط دو کارگر ساختمانی در خیابان «بعثت» روستای «الله‌آباد» واقع درحاشیه شهر کرمان، پس از اعلام وقوع حادثه، بلافاصله تیم تخصصی نجات این سازمان از ایستگاه شماره «٢» با استفاده از خودروی امداد و نجات ویژه نجات از ارتفاع، در محل حادثه حضور یافتند و امداد رسانی به افراد حادثه‌ دیده را آغاز کردند.


وی در مورد چگونگی وقوع حادثه افزود: مجروحان این حادثه که در حال جوشکاری اسکلت فلزی طبقه چهارم یک ساختمان بودند، به‌ دلیل بی‌ احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی، دچار حادثه شده و از طبقه چهارم به طبقه اول ساختمان همجوار سقوط کردند.


سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: حادثه‌ دیدگان بلافاصله پس از تثبیت، توسط نجاتگران تیم نجات از ارتفاع این سازمان به پایین منتقل شدند.


بابایی با اشاره به انتقال افراد حادثه‌ دیده به بیمارستان، به کارفرمایان پروژه‌ ها و کارگاه‌ های ساختمانی توصیه کرد که با رعایت اصول ایمنی و حفاظتی، از وقوع اینگونه حوادث جلوگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha