آخرین تغییر وضعیت رنگ بندی کرونا در فارس

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز آخرین تغییر وضعیت رنگ بندی کرونا در فارس را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، از تغییر وضعیت رنگ بندی کروناویروس در استان نسبت به هفته گذشته خبر داد.

او با اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در فارس اعلام کرد: هم اکنون شهرستان های سرچهان و خنج در وضعیت قرمر، شهرستان های بیضاء، بوانات، نی ریز، رستم و فسا در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان ها از جمله شیراز، در وضعیت زرد قرار دارند.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس توجه به وضعیت رنگ بندی، بر ضرورت بیش از پیش رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم استان تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه بیش از دو سال شیوع این بیماری در سطح دنیا نشان می دهد که میزان کاهش یا افزایش این بیماری تا حد زیادی به رفتارهای اعضای جامعه ارتباط دارد، اظهار کرد: تقویت رفتار آگاهانه و افزایش احساس مسوولیت نسبت به نقش تمامی افراد جامعه در این زمینه، می تواند در شرایط کنونی، راهکاری موثر برای تضعیف این بیماری باشد.

دکتر سید وحید حسینی توصیه کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، نیاز است خانواده ها برای حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلا به کروناویروس، نسبت به تکمیل برنامه واکسیناسیون خود و فرزندانشان اقدام کنند.

او از تمام مسوولان اجرایی استان خواست تا نظارت های بیشتری بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی و مراکز پرتردد داشته باشند.

افزایش نظارت مسوولان آموزش و پرورش، مدارس و دانشگاه ها بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس و مراکز آموزشی، دیگر محور مورد تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha