ارتش در تمام حوادث همواره مایه دلگرمی مردم بوده است

رئیس مجلس با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش، گفت: در میدان ها عمل ثابت شده که ارتش به معنای حقیقی کلمه، خود را فدای ملت کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، دکترمحمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (دوشنبه 29 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام دلاوران نیروهای سه گانه ارتش، خانواده های معظم شهدای ارتش مقتدر و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.

رئیس دستگاه قانون گذاری مجلس افزود: شعار "ارتش فدای ملت" بیانگر حقیقت وجود ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه بیکران ارتشیان غیور به مردم و ایران عزیز است. ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ، سیل، زلزله و هر آنچه که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان ها عمل ثابت شده است که ارتش به معنای حقیقی کلمه، خود را فدای ملت کرده است.

وی بیان کرد: درخشش ستاره های آسمان ایثار و فداکاری همچون شهدای گرانقدر شهید صیاد شیرازی، قرنی، فلاحی، ستاری، نامجو، کشوری، بابایی، اقارب پرست، شیرودی، یاسینی، فکوری، آبشناسان و سایر شهدای سرافراز و رشید ارتش، الگوی جاودانه برای تمامی دلسوزان این آب و خاک به خصوص فداکاران جان بر کف ارتش خواهد بود.

رئیس مجلس تاکید کرد: از خداوند متعال برای شهدای ارتش علو درجات و برای خانواده های شهدا اجر جزیل و برای تمامی پرسنل نیروهای سه گانه زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیقات روز افزون را مسئلت دارم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha