آینده نگری امام خمینی (ره) موجب ماندگاری و  تحکیم ارتش شد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت : در زمانی که دشمان انحلال ارتش را مطرح می‌کردند امام خمینی (ره) با بصیرت و آینده‌نگری که داشتند در ۲۸ فروردین بیانیه‌ای صادر کردند و موجب ماندگاری ارتش و تحکیم ارتش شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا ) از زنجان ، حجت الاسلام علی خاتمی صبح روز دوشنبه در رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک روز ارتش به‌تمامی کادر ارتش و نیروی های مسلح، اظهار کرد: ارتش، سپاه، بسیج، کمیته‌های انقلاب، نیروی انتظامی برای حفظ استقلال و امنیت سینه خود را سپر کرده‌اند.

وی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص ۷۰۰ شهید تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان، تصریح کرد: شهدای ارتش جان خود را برای این ملت فدا کردند.

نماینده ولی فقیه استان زنجان با یادآوری سخنرانی سرلشگر غلامرضا مخبری در محضر امام خمینی (ره)، عنوان کرد: این سخنرانی شهید مخبری روحیه سلحشوری ارتش جمهوری اسلامی را در تاریخ به یادگار گذاشت.

حجت‌الاسلام خاتمی با یادآوری طرح انحلال ارتش در اویل انقلاب، ادامه داد: در زمانی که دشمان انحلال ارتش را مطرح می‌کردند امام خمینی (ره) با بصیرت و آینده‌نگری که داشتند در ۲۸ فروردین بیانیه‌ای صادر کردند و موجب ماندگاری ارتش و تحکیم ارتش شدند.

وی با اشاره به کلمات توصیف شده ارتش از زبان معمار کبیر انقلاب، افزود: اما خمینی (ره) ارتش را با کلماتی مانند فرزندان ملت و.. ارتش را توصیف کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهید مخبری اعلام وفاداری زبانی و علمی خود را به امام خمین (ره) اعلام کردند و حماسه‌ای به حماسه‌های ارتش افزودند، ابراز کرد: شهید صیاد شیرازی در همبستگی نیروهای تأسیس شده بعد از انقلاب نقش بسیار مهمی داشتند.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه اگر سیدالشهدای مدافعان حرم در برابر داعش سینه سپر نمی‌کرد، ما امروز در خیابان‌های شهر با داعش در حال جنگ بودیم، خاطرنشان کرد: داعش برای جنگ با ایران طراحی شده بود که از عراق و سوریه شروع می‌شد.

وی با بیان اینکه در تاریخ ایران هر زمانی جنگ شده است ایران بخشی از خاک خود را ازدست‌داده است، تاکید کرد: این افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است که در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha