جشنواره گل درمسابقات فوتسال لیگ دسته  دو تربت جام

سوت مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور درحالی به صدا درآمد که در اولین هفته بازیکنان تیم فوتسال وحدت تربت جام در غیاب تماشاگران جشنواره ای از گل به راه انداختند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) ازخراسان رضوی؛ دیدار دو تیم فوتسال وحدت تربت جام و انصار کرج درحالی در سالن تربت جام برگزار شد که این دیدار از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور بدون تماشاچی اعلام شده و جای تماشاگران تربت جامی دراین مسابقه خالی بود.


شایان ذکر است دو تیم از همان ابتدای شروع مسابقات درصدد فروریختن دروازه های یکدیگر بودند تا این که رضا نبی زاده بهترین بازیکن این دیدار در دقیقه ۹ موفق شد روی پاس گل کمال هاشمی قفل دروازه انصار کرج را باز کند.

با آغاز نیمه دوم حملات بازیکنان دو تیم با برتری شاگردان رضوانی ادامه یافت تا این که در این نیمه شش بار دیگر بازیکنان تیم فوتسال وحدت تربت جام دروازه تیم ‌انصار کرج را در دقایق ۲۳ ، ۳۰ و ۳۹ توسط رضا نبی زاده و در دقایق ۲۲ و ۳۷ توسط یوسف احمدزاده و در دقیقه ۴۰ توسط ایمان کاظمی گشودند. تیم انصار کرج دو بار و در دقایق ۲۱ و ۳۶ توسط محمد فخرآبادی، در دقایق ۳۱ و ۷۷ توسط سعید نعمتی و مهران کوه فلاح موفق به گشودن دروازه وحدت جام شد.


در پایان تیم وحدت تربت جام موفق شددراولین دیدار خانگی تیم انصارکرج را با نتیجه ۷بر۴ مغلوب و با شکست این تیم را بدرقه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha