وقوع دو فقره قتل در استان زنجان/سارق منزل با بیش از ۴۰ فقره سرقت در زنجان ،دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از وقوع دو فقره قتل در استان زنجان خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ،سرهنگ محمدعلی آدینه لو  در خصوص اعلام این خبر گفت: این دوقتل در شهرستان‌های ابهر و خرمدره رخ داده است .

وی در تشریح خبر قتل رخ‌داده شده  در  شهرستان  ابهر، ابراز کرد:  درگیری بین دو مرد در یکی از روستاهای ابهر به دلیل اخلاف ملکی رخ‌داده است و مرد میان‌سال در این درگیری  به قتل رسیده و قاتل در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در تشریح قتل رخ‌داده  شده در شهرستان خرمدره نیز  اظهارکرد: این قتل به دلیل اختلافات خانوادگی رخ‌داده است و زن قاتل با همسر سابق خود درگیر می‌شود که در این درگیری شوهر سابق زن مصدوم می‌شود.

آدینه لو با بیان اینکه مقتول به دلیل جراحت وارده به بیمارستان منتقل می‌شود که در بیمارستان به دلیل  شدت جراحات وارده  فوت می‌کند، افزود: قاتل اکنون به اتهام قتل در بازداشت است.

 سارق منزل با بیش از 40 فقره سرقت در زنجان، دستگیر شد

وی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر زنجان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از بررسی‌های تخصصی، موفق به شناسایی متهم در شهر زنجان شده و پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به بیش از 40 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف، اموال مسروقه کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر نیز در این خصوص از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: کنترل ورود و خروج در مجتمع‌های مسکونی را به سرایدار یا نگهبان مطمئن بسپارید، کلید منزل خود را در دسترس افراد غیرمطمئن قرار ندهید و از قراردادن کلید در زیر جاکفشی، داخل کفش و سایر نقاط قابل‌دسترسی خودداری کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha