سیرجان، میزبان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور

سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران که خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده می‌کنند، به مدت ۱۰ روز در سیرجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن سوریان گفت: اولین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوان کشور در شهرستان سیرجان با دعوت از ۸۰ کشتی گیر از سراسر کشور آغاز شده است و ۱۰ مربی از استان‌ های مختلف نیز برای همکاری در این اردو دعوت نمودیم.


وی افزود: اولین مسابقات پیش روی ما بعد از این اردو در ۱۸ اردیبهشت ماه، مسابقات علی آبادی در شهرستان سرخس است که سعی می‌کنیم تمامی کشتی گیران حاضر در این اردو در این مسابقات شرکت کنند و از بین آن‌ ها چکیده‌ ای از نفرات زبده و خوب برای مرحله دوم اردو دعوت می شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور تصریح کرد: قبول شدگان مرحله اول که در دور دوم اردوی ملی این تیم شرکت می کنند؛ در مسابقات آسیایی که در تیر ماه برگزار می‌شود، شرکت خواهند داشت که به مسابقات جهانی که در تاریخ سوم مرداد ماه در کشور ایتالیا برگزار می شود، منتهی می‌ شود تا آمادگی های لازم را بدست آورند.


سوریان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اعضای این تیم در رده نوجوانان هستند و خیلی از آنان تاکنون کشتی نگرفتند و مسابقه ای را انجام نداده اند، کار سختی در پیش رو داریم و مهمترین کار ما در این اردو، آموزش است و امیدواریم بتوانیم با کمک کادر فنی یک پشتوانه قوی وخوبی از این کشتی گیران برای تیم ملی فرنگی کشورمان در رده جوانان و بزرگسالان بسازیم.
  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha