ماجرای تغییر حرفه حامد طاها از عکاسی به خوانندگی

موسیقی خراسان جنوبی از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ حامد طاها، خواننده سبک پاپ و حماسی مهمان شب گذشته جشن رمضان بود. وی پس از اجرای قطعات «دارم عاشق میشم » و «خیلی دوست دارم» با بابک افرا به گفت‌وگو نشست و از حرفه‌های دیگر خود سخن گفت. او همچنین پس از صحبت‌هایش یک قطعه موسیقی خراسانی را برای بینندگان برنامه اجرا کرد.

خواننده سبک پاپ و حماسی گفت: من در رشته عکاسی و تصویربرداری سینما تحصیل کردم اما از سال ۱۳۷۹ به موسیقی روی آوردم و نتوانستم آن را رها کنم. اکنون با انجام موسیقی حرفه‌ای دیگر به تصویربرداری نمی‌پردازم و کمتر آن کار را انجام می‌دهم. علت این امر نیز افزایش میزان فعالیت‌های دنیای موسیقی برای من بوده است.

طاها ادامه داد: موسیقی خراسان جزو مواردی است که اساتید بسیار بزرگی داشته اما متاسفانه بسیاری از قطعات موسیقی خراسان به صورت کلامی به دیگران انتقال داده شده و مستنداتی از آن‌ها ضبط نشده است.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی  کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده سبک پاپ بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با حامد طاها به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئوها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha