فرمانده انتظامی جدید شهرستان بردسیر معرفی شد

آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی جدید شهرستان بردسیر با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان و سایر مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فرمانده انتظامی استان کرمان در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بردسیر، گفت: لازم است توسعه زیرساخت ها و ایجاد تاسیسات و تجهیزات هوشمند(برای هوشمند سازی پلیس) در بردسیر ایجاد شود، تا مردم بتوانند بدون نیاز به مراجعه به مرکز استان، خدمات انتظامی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: با توجه به آغاز توسعه صنایع در بردسیر، قطعا در کنار توسعه اقتصادی، مردم به خدمات انتظامی بیشتری نیاز دارند.

وی اظهار داشت: بردسیر یکی از شهرستان هایی است که بیشترین تعداد کامیون های سنگین را داراست و رانندگان زیادی از این شهرستان در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور مشغول فعالیت هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه شرکت در آزمون های رانندگی پایه یک، اخذ برگ معاینه فنی و آزمایشات رانندگان به ناچار در مرکز استان کرمان انجام می‌ شود و لازم است توسعه زیرساخت ها و ایجاد تاسیسات و تجهیزات هوشمند(برای هوشمند سازی پلیس) در شان مردم بردسیر فراهم شود، تا آنها بتوانند بدون نیاز به مراجعه به مرکز استان، خدمات انتظامی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

سردار ناظری در ادامه گفت: برای ارتقای رده و مقر انتظامی بردسیر، ابتدا باید زیرساخت های موجود بهسازی شده و مورد استفاده قرار بگیرد و زیرساخت هایی که نیازمند خدمت‌ رسانی به مردم در عرصه‌ های مختلف است، مانند ستاد انتظامی، پاسگاه ها و کلانتری ها باید توسعه و گسترش یابد لذا برای درخواست رده و مقر انتظامی بالاتر در این شهرستان، لازم است زیرساخت های قبلی بهسازی شود.

وی تاکید کرد: اکنون که با همت مسئولان، بستری در این شهرستان فراهم شده و دولتی شایسته و مردمی سر کار آمده، وظیفه ما توسعه شایسته زیرساخت های امنیتی در شهرستان بردسیر است.

این مقام عالی انتظامی استان کرمان از مسئولان بردسیر خواست؛ با توجه به شروع سرمایه گذاری های صنایع و معادن و روند توسعه این شهرستان، از ظرفیت خیرین امنیت ساز برای توجه بیشتر به بردسیر استفاده شود. 

سردار ناظری به مردم شهرستان بردسیر این قول را داد، که برابر سهمی که خیرین امنیت ساز به شهرستان بردسیر می آورند، از سهم استانی و کشوری حوزه انتظامی در اختیار این شهرستان قرار گیرد تا بتوانیم بردسیر را در این حوزه نیز به سطح شهرستان‌ های دیگر برسانیم.

وی تصریح کرد: بردسیر به دلیل فعالیت های ارزشمند ارکان امنیتی شامل نیروی انتظامی، سپاه، سربازان گمنام امام زمان(عج) و با مدیریت خوب فرمانداران، پشتیبانی دستگاه قضایی، راهنمایی‌ های ائمه جمعه و همراهی خوب مردم در سال‌ های گذشته به ضریب بالایی از امنیت رسیده و آماده توسعه صنایع مختلف شده است.

فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به خدمت در بردسیر طی سال های گذشته، افزود: آن زمان به مسئولان وقت متذکر می شدم که بردسیر به دلیل نزدیکی به مرکز استان کرمان و شرایط اقلیمی و جغرافیایی، ظرفیت توسعه صنایع و معادن را در کنار کشاورزی دارد و شایسته هرگونه توسعه در ابعاد مختلف است.

سردار ناظری تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان بردسیر نسبت به سالهای گذشته در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی توسعه خوبی یافته، به طور مثال در حوزه امنیت ترافیکی به جایی رسیده که جاده پرخطر بردسیر به کرمان امروز دو بانده شده و خطر تصادف و تبعات ناشی از آن به ضریب بسیار پایینی رسیده است.

وی تاکید کرد: همانطور که بارها در جلسات مختلف گفته ام به دلیل داشتن مردمی نجیب و شریف و جوانانی بصیر و انقلابی و پرتلاش، بهترین و پربرکت ترین دوران خدمت من سه سالی بوده که در این شهرستان خدمت کردم.

فرمانده انتظامی استان کرمان؛ حضور صنایع و توسعه ای که در بردسیر در حال رخ دادن است را در سایه امنیت به واسطه ارکان انتظامی و ایثارگری شهدا دانست و یاد شهید امنیت بردسیر، شهید معظم سلمان رهنما که دی ماه ۹۷ در منطقه گلزار بردسیر هنگام درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید را گرامی داشت.

شایان ذکر است؛ در این آیین که مقامات انتظامی استان کرمان و مسئولان شهرستان بردسیر و مردم حضور داشتند، از خدمات سرهنگ جعفر غضنفری فرمانده اسبق تقدیر و سرهنگ منصور رمضان نژاد(جانشین اسبق فرمانده نیروی انتظامی سیرجان) به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی بردسیر معرفی و از خانواده شهید معظم سلمان رهنما تجلیل و دلجویی شد.

فرمانده انتظامی جدید شهرستان بردسیر معرفی شد

فرمانده انتظامی جدید شهرستان بردسیر معرفی شد

فرمانده انتظامی جدید شهرستان بردسیر معرفی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha