آئین تجلیل و تکریم از روزه اولی ها در کرمان

مسئول کانون محله‌ ای مسجد بقیه الله کرمان، از برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان دختر و پسر روزه اولی به همت خادمیاران رضوی و کانون محله ای مسجد بقیه الله این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین رحمانی، با اشاره به اینکه این مراسم همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه دختران و پسران نومکلف برگزار شد، گفت: این مراسم به صورت خانوادگی و گروهی برای دختران و پسران دانش آموز برگزار شد و دانش آموزان با خانواده‌ های خود در جشن روزه اولی ها شرکت کردند.

وی افزود: این مراسم هر ساله با شور و شعور خاصی و با حضور معنوی نومکلفان برگزار می‌ شود و یکی از اهداف این مراسم تبیین سبک زندگی رضوی در بین علاقه‌ مندان به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت می‌باشد.

مسئول کانون محله‌ ای مسجد بقیه الله کرمان، تصریح کرد: امید داشتیم با رعایت نکات بهداشتی شبی خاطره‌ انگیز برای نوجوانان روزه اولی‌ داشته باشیم و آن‌ ها را به برپایی نماز اول وقت و گرفتن روزه تشویق کنیم، که این امر میسر شد.

حسین رحمانی, مولودی خوانی، سخنرانی با موضوعات تربیتی، سبک زندگی اسلامی، برنامه‌ های فرهنگی _ قرآنی و تبیین جایگاه والای ماه مبارک رمضان و تاثیر اعمال ارزشمند آن در سعادت انسان را از ویژه برنامه‌ های این مراسم برشمرد.

وی در مورد جوایز جوایز اهدایی خاطر نشان کرد: در حاشیه این مراسم خادمیاران رضوی شهر کرمان با اهدای قرآن و سجاده نماز از نومکلفان روزه اولی تجلیل کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha