ساماندهی خودروهای فروش میوه و دستفروشان در ورودی کرمان

معاون خدمات‌ شهری شهردار کرمان از رسیدگی به تخلفات و ساماندهی خودروهای سیار میوه‌ فروش و دست‌ فروش در مبادی ورودی و خروجی شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمود ایرانمنش گفت: به منظور برقراری نظم اجتماعی و دستیابی به نمای مطلوب شهری، وضعیت خودروهای سیار عرضه انواع محصولات در ورودی‌ ها و خروجی‌ های شهر کرمان، مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: رسیدگی به تخلفات و ساماندهی خودروهای سیار میوه‌ فروش و دست‌ فروش در مبادی ورودی و خروجی شهر از سوی نیروهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری انجام شد.

معاون خدمات‌ شهری شهردار کرمان گفت: در موضوعات شهری، ورودی های شهر نماد توسعه و زیبایی به‌ حساب می‌آیند و حضور بیش از حد و بی‌ نظم وانت‌ های فروش میوه در ورودی‌ های شهر، تصویر بدی در ذهن مسافران و گردشگرانی که تازه به شهر ما وارد می‌شوند، می‌سازد.

ایرانمنش تصریح کرد: اگرچه قیمت پایین فروش میوه از سوی وانت‌ بارها نسبت به مغازه‌ های سطح شهر، استقبال مردم را به‌ دنبال دارد؛ اما ازدحام و تجمع وانت‌ بارها در ورودی و خروجی‌ های شهر، علاوه بر ایجاد مسائل ترافیکی، موجب نازیبا شدن چهره شهر می‌شود؛ بنابراین ساماندهی وانت‌ بارهای میوه‌ فروش و دستفروش از جمله اولویت‌ هایی است که همواره از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌ های کشاورزی شهرداری کرمان در حال پیگیری و اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha