قتل کودک بردسیری به دستان خشونت آمیز پدر خود

دادستان بردسیر از وقوع یک فقره قتل در بخش نگار این شهرستان خبر داد و گفت: پسر بچه ای ۹ ساله در اثر ضرب و جرح ناشی از تنبیه پدر، جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ افشین صالحی در تشریح جزئیات این حادثه تلخ، گفت: بامداد جمعه دوم اردیبهشت ماه، پس از دریافت گزارش مبنی بر فوت یک پسر بچه ۹ ساله، بلافاصله پرونده تشکیل و رسیدگی بصورت خارج از نوبت در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه، تحقیقات انجام شده نشان از مرگ کودکی ۹ ساله در اثر ضرب و جرح ناشی از تنبیه بدنی توسط پدرش داشت، افزود: متاسفانه شدت جراحات وارده موجب مرگ این کودک شد و تلاش های تیم پزشکی نیز در این راستا موثر واقع نشد.

این مقام قضایی دخالت و حضور افراد دیگر را در این حادثه رد کرد و گفت: تنها متهم در رابطه با مرگ این کودک، پدر وی بوده که سابقه اعتیاد به مصرف مواد مخدر را نیز دارد.

صالحی تصریح کرد: همچنین مادر این کودک نیز قبلا از پدرش جدا شده و آسیب اجتماعی طلاق نیز در کنار اعتیاد، زمینه ساز بروز خشونت خانگی و متأسفانه فوت این کودک شده است.

وی خاطر نشان کرد: آمار وقوع آسیب های اجتماعی در بخش نگار نسبت به سایر نقاط شهرستان بردسیر رقم قابل ملاحظه ای است، لذا کاهش آن نیازمند برنامه ریزی دقیق و ارائه راهکارهای تازه ای است.

شایان ذکر است؛ متهم این پرونده به حکم دادستانی بردسیر، روانه زندان شده است و تحقیقات در زمینه قتل این کودک همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha