اختصاص ۳۰۰ هکتار زمین به طرح «نهضت ملی مسکن» در جنوب کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، از تصویب اختصاص ۳۰۰ هکتار زمین دولتی جهت اجرای طرح «نهضت ملی مسکن» در چهار شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد ساردویی با بیان اینکه این زمین ها با تصویب طرح جامع بازنگری به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در جنوب استان کرمان در نظر گرفته شده اند، گفت: زمین های مذکور در طرح های جامع جدید شهرهای: رودبارجنوب، منوجان، عنبرآباد و کهنوج برنامه ریزی شده اند.

وی در ادامه افزود: این زمین ها در طرح های جامع به محدوده این چهار شهر پس از الحاق به متقاضیان نهضت ملی مسکن واگذار و مابقی زمین ها نیز برای توسعه آینده شهرها در نظر گرفته شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان به آخرین وضعیت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و تصریح کرد: تعداد کل ثبت نام شدگان این طرح در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان(جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، رودبارجنوب، عنبرآباد، منوجان، فاریاب) بیش از ۲۴ هزار نفر اعلام است.

ساردویی خاطر نشان کرد: بیشترین میزان ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن منطقه جنوب کرمان در شهرستان جیرفت می باشد و تعداد ثبت نام کنندگان در این شهرستان، ۱۴ هزار نفر است.

وی خواستار همکاری بیشتر سایر ادارات خدمت رسان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شد و گفت: با همکاری بیشتر ادارات، هرچه سریع تر مشکلات مسکن مردم در جنوب کرمان با اجرای این طرح برطرف خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha