تولید اقلام امدادی با مشارکت شرکت های دانش بنیان

دکتر محمدرضا امیریان با اشاره به این که تولید اقلام امدادی با مشارکت شرکت های دانش بنیان در دستور کار است، از افزایش خطوط تولید شرکت صنایع نساجی در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمدرضا امیریان، مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در خصوص فعالیت های صنایع نساجی در سال جاری گفت: سال 1401 بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری به اسم تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است و بر همین اساس تلاش خواهیم کرد تا مجموعه نساجی هلال احمر ایران نیز منطبق با شعار سال عمل کند.

وی افزود: در هر حادثه و سانحه ای که در سطح کشور رخ می دهد، اولین نیاز جهت امدادرسانی به شهروندان، اقلام امدادی است که وظیفه تولید آن برعهده صنایع نساجی هلال احمر است. بر همین اساس تلاش می شود تا از شرکت های دانش بنیان در تولید اقلام امدادی استفاده شود تا هم محصولات با کیفیت بالا و هم با اتکا به دانش داخلی در صنایع نساجی هلال تولید شود.

دکتر امیریان ادامه داد: در این زمینه تلاش می شود تا از دانش روز جهان استفاده شود تا مشتریان و کاربران اقلام امدادی از محصولی با کیفیت استفاده کنند. از گذشته نیز اتکا به تولید داخل و بهره گیری از دانش روز در دستور کار صنایع نساجی هلال بوده و بر همین اساس از سال گذشته مقدمات ورود شرکت های دانش بنیان به عرصه تولید اقلام امدادی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تمرکز بیشتر بر تولید بر محصولات با کیفیت سبب شد تا وابستگی 97 درصدی صنایع نساجی هلال به جمعیت هلال احمر به 50 درصد کاهش یابد و امید است در سال جاری خط تولید جدیدی در راستای تکمیل فرآیند تولید در صنایع نساجی هلال راه اندازی شود و چادر و پتو امدادی به میزان کافی در این مجموعه تولید شود.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران با تاکید بر این که افزایش تولید از اولویت های اصلی نساجی هلال احمر است، گفت: یکی از اهداف شرکت صنایع نساجی هلال ورود به بازارهای بین المللی است که در این زمینه نیز از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده خواهد شد تا محصولاتی با استانداردهای جهانی در صنایع نساجی هلال تولید شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha