کد خبر: 178940
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷
هوشمندسازی پارک حاشیه‌ای در منطقه۷

سرپرست معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه ۷ از هوشمندسازی پارک حاشیه ای در سطح این منطقه با هدف ارتقاء عدالت در دسترسی به فضای پارک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی با بیان این مطلب افزود: مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای معابر شهر تهران یکی از برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است که هدف از اجرای آن مدیریت تقاضای سفر، ساماندهی ترافیک معابر، جلوگیری از تخلفات و پارک دوبل و کاهش ترافیک خودروهای سرگردان است.

وی با اشاره به آغاز اجرای این طرح در مناطق ۶ و ۷ شهرداری، گفت: توقف خودروها در پارک حاشیه ای معابر بصورت کوتاه مدت بوده و خروجی اصلی اجرای طرح مذکور، کاهش بار ترافیکی معابر و روان سازی جریان ترافیک خواهد بود.

معاون شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه پارک حاشیه ای هوشمند یکی از عوامل مهمی است که می تواند موجب جلوگیری از اتلاف وقت، ایجاد ازدحام و ترافیک و آلودگی هوا شود، یادآور شد: به همین منظور در منطقه۷ تا کنون عملیات اجرایی در۲۴ معبر شامل خیابان های طالقانی، سهروردی، بهار، سمیه، بهارشیراز، هویزه، خرمشهر، سهند، شریعتی، عشقیار، عربعلی، قندی، ابن یمین، مرغاب، ترکمنستان، بهشتی، اندیشه، زینالی، کاووسی فر، پاکستان، میرعماد، سهروردی، مفتح شمالی و نقدی انجام شده است.

به گفته وی، بهره برداری از پارک حاشیه ای در ۸ معبر واقع در خیابان های پاکستان، میرعماد، سهروردی، طالقانی، بهارشیراز،  بهار، سمیه و شریعتی نیز آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha