فارس باید جایگاه اول فعالیت های دانش بنیان را داشته باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس بر وحدت و تعامل بیشتر بین پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و برای رسیدن فارس به جایگاه واقعی خود تاکید کرد و گفت: امکانات و ظرفیت ها در استان فارس برای رسیدن این استان به جایگاه اول فراهم است؛ بنابراین نباید برای رسیدن به رتبه سوم یا پنجم بسنده کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس  ، عبدالعلی کریمی در نهمین نشست از سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو که با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان فارس برگزار شد،  گفت:  مهم‌ترین چالش شرکت‌های دانش‌بنیان فضای فیزیکی است که تامین مکان هایی برای استقرار این شرکت ها باید در دستور کار دستگاه‌های مرتبط استان قرار گیرد.

 کریمی با اشاره به اینکه امسال، سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده که نشان از اهتمام رهبر معظم انقلاب به مسائل اقتصاد، تولید و اشتغال دارد، افزود: با توجه به شعار سال انتظار این است که تلاش مجموعه‌های دانش‌بنیان این باشد که از حد شعار خارج و به شکل اساسی به تحقق این شعار پرداخته شود.

معاون استاندار فارس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص در قله بودن فارس، عنوان کرد: استان فارس با داشتن ظرفیت مراکز دانشگاهی، دانش بنیان و فناورانه باید در همه زمینه‌ها در قله باشد که در بحث دانش بنیان نیز این امر باید رخ دهد.

کریمی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند محصولات مورد نیاز جامعه صنعتی را برآورده کنند، افزود: شرکت های دانش بنیان صادرات خوبی در سال گذشته داشتند که امید است امسال این صادرات بیشتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha