بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس

انجمن اسلامی پزشکان ایران همزمان با فرا رسیدن سالروز جهانی قدس، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا) متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحانَ الَّذی أَسْری‏ بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ(اسراء 1)

سلام بر قدس شریف، قبله اول مسلمین و معراج گاه آخرین سفیر الهی و پیامبر عظیم الشان اسلام، سلام بر قدس مظلوم و آن مکان مقدسی که پرسابقه ترین چالش نظامی قرن در این نقطه ازجهان، با توطئه استعمار پیر، استکبار جنایتکار آمریکا، رژیم کودک کش و سرطانی صهیونیست که زبانی جز زور نمی شناسد رقم زده شده است.

لیکن این وعده خداست که پیروزی مستضعفین و مظلومین جهان را نوید می دهد.

به حقیقت باید اذعان کرد که پرچمی را که امام خمینی کبیر(ره) برافراشت، امروز به دست توانای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) همچنان برافراشته نگه داشته شده است. نسیم پیروزی در منطقه به مشام میرسد«صبح پیروزی نزدیک است» و احرار و آزادگان جهان نیک می دانند که رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیسم و استکبار جهانی باید از بین برود و مردم فلسطین خود بر سرنوشت خویش حاکم شوند.

امروز دست و پا زدن و دیپلماسی نامشروع رژیمهای پست و بریده از ملت های خویش، کاری از پیش نخواهد برد و هر روز طشت رسوایی آن ها بیشتر بر زمین زده می شود.

آری به لطف خداوند بزرگ و اقتدار کشور ام القرایی مسلمین، ایران اسلامی و ولایتمدار، چون کوه در کنار امت بزرگ اسلامی و مستضعفین جهان ایستاده است و به استناد آیه 60 سوره مبارکه انفال که می فرماید: (وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ . . . ) امت اسلامی پیروز و سربلند است.

اعضاء انجمن اسلامی پزشکان ایران ضمن دعوت از جامعه خدوم پزشکی، پیراپزشکی و سفیران سلامت سراسر کشور، همدل، همراه و در کنار ملت بزرگ، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در سراسر کشور، در یوم الله روز قدس در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت نموده و با ندای مرگ بر استکبار و صهیونیست جهانی برائت خود را در راهپیمایی اعلام می دارد.

انجمن اسلامی پزشکان ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha