از ایجاد شهرک صنعتی دانش بنیان استقبال می‌کنیم

استاندار فارس از ایجاد تفاهم نامه بین سازمان ورزش و جوانان با سایر سازمان های استان در عرصه ورزش و جوانان اشاره و عنوان کرد: این تفاهم نامه در جلسه شورای عالی ورزش استان و در جلسه شورای عالی جوانان استان با حضور مدیران سایر دستگاه ها برای قرار گرفتن در برنامه عملیاتی مطرح می گردد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در دیدار با تعدادی از فعالین جوان تشکل های مردمی، گفت: این مایه خرسندی است که تعداد دو هزار نفر در خانه بانوان هنرمند عضو هستند.

دکتر ایمانیه با اشاره به شرکت های دانش بنیان در حوزه IT اظهار امیدواری کرد: از شتاب دهنده های حوزه های IT و پیشنهاد تاسیس شهرک صنعتی دانش بنیان نیز استقبال می کنیم.

بازدید از دفتر تسهیلگری محله سعدی و افزایش این دفاتر  و بررسی تصمیماتی در قرارگاه های محرومیت زدایی، دیگر موضوعی بود که نماینده عالی دولت در این جلسه به آن پرداخت‌.

همچنین ایجاد فدارسیون بازی های رایانه ای پیشنهاد دیگری بود که استاندار فارس از ایجاد آن استقبال کرد.

از ایجاد شهرک صنعتی دانش بنیان استقبال می‌کنیم

دکتر ایمانیه با اشاره به راه اندازی تورهای گردشگری ورزشی و زیارتی، تصریح کرد: برگزاری رویدادهای زیارتی و تورهای ورزشی گردشگری و زیارتی نیز اقدامی ارزشمند است.

استاندار فارس اظهار کرد: در راستای برنامه توسعه گردشگری، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی فارسی ها در شهر دوحه قطر همزمان با جام جهانی پیگیری می شود.

استاندار فارس  از پیگیری گردشگری سلامت و دندانپزشکی  و ایجاد کارگاههای خودباوری، نوآوری و دانش بنیان به عنوان اقدامات ارزشمند یاد کرد

دکتر ایمانیه با تاکید بر اهمیت پرداختن به هویت های واقعی در جامعه که به عنوان ارزش از آن‌ها یاد می شود، خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی از هویت ها و داشته های خودمان از طریق دفتر تاریخ شفاهی میتوانیم داشته های ارزشمند جامعه خود را منتشر کنیم و باعث تقویت اعتماد به نفس دینی و ملی در بین جوانان بشویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha