رهاسازی 31 مصدوم حوادث جاده ای توسط نیروهای هلال احمر

مهدی ولی پور با اشاره به این که از تاریخ هشتم الی دهم اردیبهشت ماه، 338 ماموریت توسط نیروهای امدادی انجام شد، از رهاسازی 31 مصدوم گرفتار شده در حوادث جاده ای خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مهدی ولی پور با اشاره به عملیات های امداد و نجات در 72 ساعت گفت: از تاریخ هشتم الی دهم اردیبهشت ماه، ٣٣٨ مورد عملیات توسط نیروهای امدادی در سطح کشور انجام و در مجموع به 15 هزار و 423 نفر امدادرسانی شد.

وی افزود: در این ماموریت ها 205 نفر نجات داده شدند و 149 مصدوم حوادث و سوانح مختلف از طریق ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: همچنین به 453 نفر از مصدومین حوادث رانندگی که به صورت سطحی دچار مجروحیت شده بودند، خدمات درمانی سرپایی ارائه و در حین 43 ماموریت فنی رهاسازی مصدومین حوادث رانندگی، 31 مصدوم نجات داده شدند.

ولی پور با اشاره به حضور فعال نیروهای امدادی در مناطق صعب العبور کشور گفت: در تمامی ساعات شبانه روز، نیروهای امدادی هلال احمر در تمامی مناطق در حالت آماده باش قرار دارند تا به شهروندان خدمات امدادی ارائه و با تمام توان در این مسیر گام بر می دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha