۲۲۹ شهید جامعه کارگری مدال افتخار استان زنجان  به شمار میروند/شهدای کارگر بهترین الگو برای تمامی اقشار

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه شهدای کارگر را بهترین الگو برای تمامی اقشار کشور  است  گفت: ۲۲۹ شهید والامقام قشر کارگری مدال افتخار استان به شمار میروند که در طول ۸ سال دفاع مقدس در مقابل تجاوز دشمن ایستادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا ) از زنجان، امیرعلی نیک‌بخش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای کارگر و فرهنگی استان،  با بیان اینکه کارگران در هر جامعه نقش مهم و کلیدی در راه شکوفایی و توسعه کشور دارند، اظهار کرد: کارگران زحمتکش امروز به عنوان سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید و خدمات پیشگام هستند و نقش این قشر زحمتکش در تحقق شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی انکارناپذیر است، چراکه امنیت کشور در حوزه اقتصاد مرهون ایثار و تلاش این قشر است.

وی شهدای کارگر را بهترین الگو برای تمامی اقشار کشور عنوان کرد و افزود: ۲۲۹ شهید والامقام قشر کارگری مدال افتخار استان به شمار میروند که در طول ۸ سال دفاع مقدس همراه با سایر رزمندگان در مقابل تجاوز دشمن ایستادگی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مرتضی مطهری، ادامه داد: این روحانی شهید از شخصیت‌های برجسته تاریخ ایران و مروج جمهوری اسلامی ایران محسوب شده که در همه شرایط به وظایف خود به درستی عمل کرد و نسبت به جامعه خود بی‌تفاوت نبود.

نیک‌بخش با بیان اینکه استان زنجان ۴۹ شهید فرهنگی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، اظهار کرد: نقش معلم هدایت جامعه و تربیت نسل آینده‌ساز است و شهدای فرهنگی علاوه بر این ایثار، فداکاری و مقاومت و مجاهدت در برابر تجاوز دشمن را به دانش‌آموزان و دانشجویان آموختند.

وی تاکید کرد: معلمان و قشر فرهنگی باید شهید مطهری را در تمام مراحل زندگی الگوی رفتاری خود قرار دهند و از مطالعه آثار این استاد گرانمایه دریغ نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha