کد خبر: 179283
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰:۲۲
۳ انتصاب در دادگستری کل استان کرمان

طی احکامی جداگانه از سوی رئیس قوه قضائیه، روسای دادگستری شهرستان های سیرجان، زرند و راور منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، حجت الاسلام محمود محمدی، رییس سابق دادگستری شهرستان زرند به سمت رییس جدید دادگستری شهرستان سیرجان منصوب شد.

حجت الاسلام محمدی، از سال ۱۳۸۱ وارد دستگاه قضایی شده است و در سمت‌ های: قاضی تحقیق دادگستری راور، رییس دادگستری شهرستان کوهبنان، رییس دادگستری شهرستان راور و از سال ۱۳۹۵ در سمت رییس دادگستری شهرستان زرند به مردم استان کرمان خدمت کرده است.

وی دارای مدرک سطح ۳ حوزه علمیه است و هم اکنون در مقطع دکترای رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی در حال تحصیل است.

آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان سیرجان روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان، جمعی از اعضای شورای قضایی استان و مسئولان محلی از جمله امام جمعه و فرماندار سیرجان برگزار شد.

در این مراسم ضمن معرفی حجت الاسلام محمدی، از خدمات و زحمات یدالله سپهری، رییس سابق دادگستری شهرستان سیرجان تجلیل به عمل آمد.

۳ انتصاب در دادگستری کل استان کرمان

طی حکمی دیگر از سوی حجت الاسلام محسنی اژه ای، طی مراسمی ابوالفضل فرحبخش به عنوان رئیس دادگستری زرند منصوب و از خدمات حجت الاسلام محمدی رئیس سابق دادگستری زرند قدردانی شد.

فرحبخش از سال ۱۳۹۳ وارد دستگاه قضائی شده است و در سمت‌ های: دادیار دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و از سال ۱۳۹۹ به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور و از سال ۱۴۰۰ به عنوان رئیس دادگستری راور در حال خدمت بوده است.

طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و سایر مسئولین، ابوالفضل کاربخش به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان زرند معرفی شد و همچنین از خدمات و زحمات حجت الاسلام محمدی، رییس سابق دادگستری شهرستان زرند نیز، تجلیل به عمل آمد.

۳ انتصاب در دادگستری کل استان کرمان

با حکمی دیگر از سوی حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ ای، مسلم کاربخش به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان راور منصوب شد.

مسلم کاربخش راوری دارای مدرک سطح ۳ حوزوی است و از سال ۱۳۹۶ وارد دستگاه قضایی شده است و تاکنون در سمت‌ های مختلفی از جمله: دادیار تحقیق و اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان، قاضی ناظر زندان سیرجان و همچنین دادرس دادگاه کیفری ۲ شهرستان راور خدمت کرده است.

آیین تکریم و معارفه وی با حضور یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان، جمعی از اعضای شورای قضایی استان و مسئولان محلی از جمله امام جمعه و فرماندار راور برگزار شد.

در این مراسم همچنین از خدمات و زحمات ابوالفضل فرحبخش، رییس سابق دادگستری شهرستان راور تجلیل شد./ دادگستری کل استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha