نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی: استاندار کرمان از سلائق مختلف سیاسی استفاده کند

نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تاکید بر این است؛ استاندار جدید کرمان از ظرفیت افرادی که خط قرمزشان انقلاب، نظام، امام، شهدا و رهبری است، حتی اگر سلائق شان متفاوت باشد برای پیشرفت و تعالی این استان، همانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی گفت: مطمئنم استان کرمان با توجه به وجود ظرفیت نیروی انسانی و توانمندی، ظرفیت های اقتصادی و موقعیت مهم سوق الجیشی که در منطقه جنوب‌ شرق به عنوان پهناورترین استان کشور دارد، می تواند با شرایط جدیدی که در همکاری بین قوا شکل گرفته, این مسیر را استمرار دهد و استان را به جاهای بسیار خوب و مطلوب از نظر توسعه برساند.

وی ادامه داد: ما در مجلس شورای اسلامی اعلام حمایت خودمان را از استاندار منتخب دولت سیزدهم اعلام و عنوان می کنیم: هرگونه همکاری که از طرف مجموعه نمایندگان استان کرمان بویژه کمیسیون اقتصادی از استاندار جدید لازم باشد انجام خواهیم داد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، تصریح کرد: ان شاء الله آنچه در استان کرمان به فضل الهی رقم خواهد خورد، انسجام نیروهای انقلاب برای خدمت هر چه بیشتر به مردم خواهد بود.

پورابراهیمی در ادامه افزود: طبیعتا این انسجام با حضور همه سلایق در کنار محوریت ولایت و رهبری مد نظر قرار گرفته و دنبال خواهد شد.

به گفته وی، نتیجه این اتفاقات که برگرفته از نگاه و آرمان های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، در عمل به ما آموخته شده و می تواند به رخ دادن اتفاقات بزرگ در استان کرمان کمک کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: انتظاری که امروز از دولت سیزدهم در شرایط کنونی می رود، این است که بتواند این استان را به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی که کاملا با فضای سال های قبل از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر کرده مطرح کند و بتواند به عنوان استاندار پایتخت مقاومت اسلامی مسیر، شیوه و راهبردهای تفکر شهید سلیمانی را در کرمان پیاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha