جان باختن دو جوان کرمانی در سد ذخیره آب کشاورزی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از جان باختن ۲ جوان در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد و گفت: علت وقوع این حادثه بی‌ احتیاطی و شنای غیر مجاز در این استخر بوده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی گفت: عصر روز ١٣ اردیبهشت ماه در ساعت ١۶:۴۶، در پی تماس با سازمان آتش نشانی کرمان, از غرق شدن دو نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در حومه شهر کرمان(شرف آباد)، مطلع شدیم که بلافاصله دو تیم تخصصی امداد و نجات به همراه دو دستگاه خودروی مجهز به تجهیزات نجات غریق به محل حادثه اعزام گردید.


وی در ادامه ، افزود: تیم های امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سریعا در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات امداد و نجات را  در دستور کار قرار دادند.


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، علت این حادثه را بی احتیاطی در شنای غیر مجاز در استخر ذخیره آب بیان کرد و گفت: افراد غرق شده با تلاش و جستجوی آتش نشانان از عمق استخر ذخیره آب کشاورزی خارج شدند، اما متاسفانه هر دو نفر جان خود را از دست دادند.

جان باختن دو جوان کرمانی در سد ذخیره آب کشاورزی

بابایی اظهار داشت: متاسفانه علیرغم هشدارها و تذکرات مکرر که همواره در خصوص عدم ورود به استخرهای کشاورزی و سدهای خاکی به شهروندان میشود، برخی افراد بدون توجه به این نکات موجبات رقم خوردن چنین حوادث ناگواری را فراهم می‌آورند.

وی خاطر نشان کرد: از مالکان اینگونه استخرها و مسئولان مربوطه درخواست داریم، نسبت به نصب حفاظ و تابلو خطر برای اینگونه استخرها اقدامات لازم را انجام دهند و از مردم و بویژه جوانان درخواست می کنیم؛ که با توجه به خطرات موجود، به هیچ عنوان برای شنا، تفریح و یا هر کار دیگری وارد اینگونه استخرها نشوند.

جان باختن دو جوان کرمانی در سد ذخیره آب کشاورزی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha