تقدیر از جامعه زحمتکش کارگران کرمان با حضور امام جمعه این استان

به مناسبت هفته کار و کارگر، امام جمعه و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، با حضور در دو واحد صنعتی، روز کارگر را به جهادگران عرصه تولید تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان, رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و برخی از مدیران و مسئولین این استان به مناسبت روز کار و کارگر با حضور در دو واحد شهرک صنعتی «خضرا» کرمان، ضمن تبریک روز کار و کارگر و خدا قوت به این قشر زحمتکش، با اهدا گل از آنان تقدیر کردند.

امام جمعه کرمان در پایان این بازدید با اشاره به اهمیت و ارزش کار در دین اسلام،تصریح کرد: در اسلام در کنار مسائل دینی به همه عرصه های کار و تلاش توجه شده است.


حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: رزمندگان در جبهه، خودشان بر کار خود نظارت می کردند و خود را مسئول می دانستند و مدیریت اسلامی هم که در اسلام اشاره شده است، به معنای نظارت از درون است.


وی ابراز داشت: در کشور باید چرخه ها تا آخر خط پیش برود و مثلا در بخش فولاد تا آخرین مرحله باید کار انجام شود، تا شعار سال محقق شود. در این صورت است که می توان مشکل کار و تولید را حل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha