صدور لوح تقدیر استاندار کرمان جهت معلمان این استان و تجلیل از معلمین کرمانی در کلاس درس

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان از صدور لوح تقدیر با امضای استاندار کرمان به مناسبت تکریم مقام و روز معلم، برای تمامی معلمان شاغل در مدارس استان کرمان و تجلیل حضوری از معلمین کرمانی در محل کلاس بمناسبت هفته تکریم مقام معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ عباس تقی‌ زاده با اشاره به اینکه صدور لوح تقدیر برای معلمان استان کرمان در شورای آموزش و پرورش استان مصوبه گردید، گفت: این لوح تقدیربه صورت الکترونیکی صادر و در سامانه تقدیر معلمان در پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برای همه فرهنگیان شاغل استان ثبت شده است.


وی افزود: معلمان در دو سال اخیر در قالب آموزش‌ های غیر حضوری در شرایط سخت ویروس کرونا مانع از تعطیلی آموزش شدند و همواره در کنار دانش‌ آموزان و خانواده‌ ها بودند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان، خاطر نشان کرد: همچنین روابط عمومی استانداری کرمان با ارسال بخشنامه‌ ای به تمامی مدیران دستگاه‌ های اجرایی استان کرمان از آنان خواسته است، تا بر اساس تاکید استاندار کرمان در هفته بزرگداشت مقام معلم به صورت ویژه از فرهنگیان تقدیر نمایند.


تقی زاده، تصریح کرد: حضور مدیران در مدارسی که یکی از مقاطع تحصیلی خود را در آن مدارس گذرانده‌ اند، ارائه خدمات در دستگاه‌ های مختلف با اولویت فرهنگیان، قدرشناسی مدیران از معلمان دوران تحصیل خود، فضاسازی شهرهای استان توسط شهرداری‌ ها به مناسبت هفته معلم از دیگر برنامه‌ های ارسالی استانداری کرمان به دستگاه‌ های اجرایی و شهرداریها می باشد.


وی یادآور شد: حضور در منزل خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگی و معلمان جانباخته در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دیگر برنامه‌ های ارسالی به دستگاه‌ ها برای گرامیداشت مقام و منزلت معلم است.

شایان ذکر است؛ محمد مهدی زاهدی, نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه رضا رضایی, مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز طی بازدیدی سرزده از مدرسه دخترانه دوره اول شاهد ناحیه یک کرمان، با تقدیم لوح تقدیرو شاخه گل در کلاس‌ های درس از معلمان کرمانی تجلیل کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha