تلاش اثربخش و قابل تحسین ماموران پلیس سیرجان در شناسایی مالک طلاجات گم شده

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ماموران وظیفه شناس پاسگاه انتظامی گلستان با تلاش مضاعف خود صاحب یک عدد کیف گم شده حاوی طلاجات را شناسایی و این کیف را به وی بازگرداندند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیرسبتکی، گفت : دو مامور پاسگاه انتظامی گلستان سیرجان به نام‌های ستوان یکم مرتضی رسولی و استوار یکم ارسلان قاسمی نژاد هنگام گشت زنی در محور سیرجان_ بندرعباس یک عدد کیف دستی حاوی طلاجات و دو فقره چک را پیدا کردند.


وی افزود : این ماموران وظیفه شناس ضمن گزارش موضوع به مسئولان خود، در اقدامی ارزشمند تمام تلاش خود را برای شناسایی صاحب این کیف به کار گرفتند, که در نهایت با پیگیری‌ های انجام شده، صاحب این کیف دستی که ساکن استان تهران بود ،شناسایی و اموال پیدا شده به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال تحویل وی شد.


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان، دعای خیر این شهروند را ارزشمندترین موهبت برای این این دو همکار انتظامی برشمرد و گفت: کارکنان انتظامی که گشت زنی و نگهبانی های شبانه روزی از ماموریت های مهم آنان است، خود را موظف و مقید به نگهداری و صیانت از اموال مردم می دانند و باعث افتخار است که در سایه صحت عمل و امانتداری کارکنان پلیس از ایراد خسارت مالی و ایجاد مشکل برای این هم وطن جلوگیری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha