کد خبر: 179417
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۵۱
برگزاری جشن گلریزان در شهرستان بردسیر

مدیر انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بردسیر از برگزاری جشن گلریزان به جهت حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اسماعیل فخریان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در شهرستان بردسیر، گفت: در این جشن مبلغ ۴۳۵ میلیون ریال وجه نقد از خیرین در جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

وی در ادامه افزود: همچنین مقرر شده است، شرکت های صنعتی بردسیر مبلغ ۱۵ میلیارد ریال در سال جاری جهت آزادی زندانیان جرائم نقدی پرداخت نمایند.

 مدیر انجمن حمایت از زندانیان بردسیر، عنوان کرد: در این جشن، بانک های بردسیر نیز قول مساعدت جهت پرداخت وام های بدون بهره جهت اشتغال خانواده زندانیان نیازمند را دادند.

فخریان، اظهار کرد: مددکاران انجمن تاکنون حدود ۱۲۰ خانواده از ۲۱۰ خانواده زندانیان بردسیر را مورد بازدید قرار داده و فرم های مربوط به اطلاعات این خانواده ها را  تکمیل کرده اند و تعداد ۳۸ خانواده نیازمند نیز تحت حمایت انجمن قرار گرفته است.
 
وی در پایان گفت: در مدت سه ماه فعالیت انجمن، ۱۲ نفر زندانی با محکومیت مالی، با پرداخت مجموعا ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آزاد و به دامان خانواده برگردانده شده اند و طبق بررسی های بعمل آمده حدود ۷۰ زندانی دیگر نیز، با پرداخت مبلغ ۳میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آزاد خواهند شد، که انجمن پیگیر آزادی آنها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha