استان زنجان باید در  صدور اجرای احکام رتبه بندی معلمان اولین استان باشد

افشارچی تاکید کرد : به محض تصویب شیوه نامه اجرایی رتبه بندی معلمان، استان زنجان باید  اولین استانی باشد که احکام رتبه بندی را صادر و اجرا می‌کند .

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از زنجان ، محسن افشارچی ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد : هیچ شغلی لذت بخش‌تر از شغل معلمی نیست و این معلمان هستند که تربیت کننده نسل‌های آینده و الگوی دانش آموزان هستند.

وی با بیان اینکه  دولت برای حل مشکلات معلمان  اقداماتی را انجام داده است افزود : فعلا این اقدامات به حد مطلوب نرسیده است و نیاز است که توجه بیشتری به کم و  کاستی‌های این  قشر و حوزه شود.

استاندار زنجان با اشاره به  مشکل معیشت معلمان بیان کرد :این مشکل فقط مختص معلمان نیست و بیشتر دستگاه‌های اجرایی دولت با این مشکل مواجه هستند.

افشارچی تاکید کرد : به محض تصویب شیوه نامه اجرایی رتبه بندی معلمان، استان زنجان باید  اولین استانی باشد که احکام رتبه بندی را صادر و اجرا می‌کند .

وی با اشاره گلایمندی مردم در تورم ۴۰ درصدی  در کشور و افزایش ۱۰ درصدی حقوق‌ها، که عده‌ای گلایمند هستند گفت:مسئولان نظام به مصلحت‌های بالا فکر می‌کنند ،زیرا اگر قرار باشد با تزریق نقدینگی تورم ایجاد شود و بلعکس، این‌ چرخه همچنان ادامه دار خواهد بود و باید این زنجیره در یک جا قطع شود.

استاندار  زنجان با اشاره به این‌که افزایش نقدینگی یکی از مشکلات دولت است و در حال حاضر دست و پای دولت را بسته افزود: زنجیره افزایش تورم، باید در یک نقطه قطع شود و دولت منابع  را آزاد کند و با حمایت و همراهی مردم می‌شود این کار را انجام داد.

افشارچی با بیان اینکه قوت غالب مردم نان است و از مهمترین و اصلی‌ترین مسئله کشور است بیان کرد: با توجه به اینکه در حوزه آرد و نان قاچاق به صورت گسترده انجام می‌گیرد، و اگر حاکمیت جلو قاچاق آرد را نگیرد امنیت غذایی کشور به خطر خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه  بیش از ۱۲ میلیون تن مصرف گندم کشور در سال است افزود : حدود دو میلیون تن برای مصارفی غیر از نان استفاده می‌شود و ۱۰ میلیون تن صرف نان می‌شود که از این مقدار سه میلیون تن قاچاق می شود و در صورتی که در کشور ما جلوی قاچاق آرد گرفته نشود امنیت غذایی کشور به خطر خواهد افتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha