آماده به اشتراک گذاشتن تجارب خود با سایر جمعیت‌های ملی هستیم

دبیرکل جمعیت هلال احمر در مراسم یکصدمین سالروز تاسیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اهمیت هم‌افزایی میان جمعیت های ملی از آمادگی هلال احمر ایران برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود با سایر جمعیت های ملی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر یعقوب سلیمانی در مراسم سالروز یکصدمین سالگرد تاسیس هلال احمر ایران گفت: اصول هفتگانه جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر چراغ راه فعالیت های جمعیت هلال احمر در سال های اخیر بوده است.

وی افزود: در همین راستا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد تا تجارب خود را در یکصد سال گذشته با سایر جمعیت های ملی به اشتراک بگذارد. هم افزایی در این زمینه از اولویت های جمعیت هلال احمر است. جمعیتی که طبق نظر دریافت کنندگان خدمت های جمعیت هلال احمر در اوج خوش نامی قرار دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ادامه داد: در یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر پیام ما به جهانیان این است که با اتکا به مودت و دوستی در کنار آن ها هستیم و همکاری های خود را با سایر کشورها توسعه خواهیم داد.

دکتر یعقوب سلیمانی با اشاره به اهمیت انسجام و همدلی میان جوامع خاطرنشان کرد: امروز تلاش خواهیم کرد تا اهداف عالی جمعیت های هلال احمر و صلیب سرخ را جامه عمل پوشانیم و به نیازمندان در سراسر جهان امدادرسانی کرده و به مدد آسیب دیدگان برویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha