کد خبر: 179726
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۱۳
دستگیری سارقان به عنف در کرمان
تصویر آرشیوی است.

فرمانده انتظامی یگان امداد شهرستان کرمان از دستگیری سارقان به عنف که با سلاح سرد اقدام به اخاذی می‌ کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ ابوالقاسم نصیری، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه توسط ۲ نفر راکب موتور سیکلت با تهدید سلاح سرد از یک نوجوان، بلافاصله مشخصات سارقان به تیم‌ های عملیاتی یگان امداد اعلام شد و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستورکار ماموران این یگان قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب، افزود: ماموران یگان امداد با اقدامات تخصصی و افزایش گشت زنی‌ های نا محسوس و هدفمند در نقاط جرم خیز، به یک دستگاه موتورسیکلت که در در حال پرسه زنی بود مشکوک و طی یک عملیاتی ضربتی راکب و دیگر سرنشین موتورسیکلت را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی یگان امداد شهرستان کرمان، در بازرسی اولیه ۲ سلاح سرد از متهمان کشف شد و متهمان برای تحقیقات به مقر انتظامی دلالت و در مواجهه حضوری با مالباخته شناسایی و به بزه انتسابی اعتراف کردند، همچنین تلفن همراه مالباخته به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال نیز از مخفیگاه سارقان کشف و به وی تحویل داده شد.

سرهنگ نصیری تصریح کرد: در بازجویی و تحقیقات پلیس کرمان، سارقان در ادامه به سرقت ۷ فقره تلفن همراه از شهروندان نیز معترف شدند.

وی، خاطرنشان کرد: یگان امداد شهرستان کرمان به صورت شبانه روزی برای تامین نظم و امنیت شهروندان مجاهدانه تلاش خواهد کرد و در این راستا اجازه جولان و خودنمایی به هیچ مجرم و تبهکاری را نخواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha