وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در جریان بازدید از سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران بر اهمیت و جایگاه نمایشگاه مجازی کتاب برای دسترسی آسان به کتاب تاکید کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت، در نخستین روز از سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: در زیست‌بوم جدید، باید از قبل، تجسم آینده رویدادهایی مانند نمایشگاه کتاب را پیش‌بینی می‌کردیم و اینک که این رویداد به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، بسیار عالی است؛ چراکه بسیاری از مردم ممکن است قادر به حضور در مصلای تهران، محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نباشند. اما با این حال، لمس کردن کتاب حس خوبی به انسان می‌دهد.

وی افزود: مهارت کتابخوانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را باید به تدریج و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رواج و در جامعه نشر و گسترش دهیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره نمایشگاه کتاب افزود: نمایشگاه خیلی خوب بود؛ چراکه کتاب‌های جدیدی را دیدیم و این نشان می‌دهد که ناشران و قلم به دستان، کارهای جدید انجام می‌دهند و حتماً استقبال خوبی از نمایشگاه صورت خواهد گرفت.

 وی با جضور در غرفه موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، از تازه‌های این نشر در جوزه‌های ادبیات نوجوان و انقلاب اسلامی بازدید و بیان کرد: این غرفه نمونه بارزی از جهاد تبیین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha