استان کرمان جزء چهار استان شاخص کشور در حوزه مبارزه با مواد مخدر است

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در دیدار با استاندار کرمان، این استان را را جزء چهار استان شاخص کشور در حوزه مبارزه با مواد مخدر برشمرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناصر اصلانی در دیدار با استاندار جدید کرمان، با اشاره به جایگاه استان کرمان در کنترل محورهای مواصلاتی، مقابله با عرضه، ساماندهی معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده، گفت: استان کرمان با این اقدامات جزء ۴ استان برتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر است  و بیشترین دغدغه موجود در این استان در حوزه کمبود ظرفیت معتادان متجاهر است.

وی افزود: اعتباری برای تکمیل مرکز ماده ۴۲ کبوترخان نیز تامین شده، اما پاسخگوی این نیاز نیست و تلاش می کنیم اعتبار ویژه ای برای این حوزه اختصاص یابد.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، یادآور شد: یک هزار و ۸۰ تن مواد مخدر طی سال گذشته در کشور کشف شد که ۸۶ درصد آن در استان های شرقی و حاشیه شرقی کشف شده است.

سردار اصلانی، بیان کرد: سیاست گذاری در راستای مبارزه با مواد مخدر به نحوی است که، ۹۰ درصد اعتبارات این حوزه به استان‌ های شرقی و حاشیه شرقی اختصاص یابد و این اعتبارات به تناسب خدمات استان ها توزیع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha