بازدید فرماندار سیرجان از فعالیت واحدهای صنفی این شهرستان

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان به منظور کنترل بازار و نحوه عرضه اجناس، به همراه مسئولین اداره صمت، تعزیرات حکومتی و سایر بازرسان ادارات، از تعدادی واحد صنفی در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ صبح امروز سهراب بهاءالدینی به همراه معاون‌ برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، روسای ادارات صمت، تعزیرات حکومتی و بازرسان ادارارت مربوطه، از تعدادی واحدهای صنفی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه بازرسی و نظارت بر بازار تشدید می شود، افزود: برای تنظیم بازار تمامی دستگاه های ذیربط به ویژه مدیریت صمت و جهاد کشاورزی شهرستان باید توان خود را برای نظارت دقیق و مسئولانه بر بازار گسترش دهند و دستگاه‌ های نظارتی در صورت مشاهده گرانفروشی و سایر تخلفات صنفی با واحدهای متخلف بشدت برخورد نمایند.

فرماندار سیرجان در ادامه تصریح کرد: امروز و در حاشیه بازدید از صنوف مختلف شهرستان، مواردی از عدم رعایت قانون مشاهده شد، که برای تعدادی از این واحدها که مقررات صنفی را رعایت نمی‌ کردند پرونده تعزیراتی تشکیل گردید.

بهاءالدینی با بیان اینکه این بازدیدها در شهرستان سیرجان به روزانه و مستمر انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: مشکلی جهت تامین کالاهای اساسی در این شهرستان وجود ندارد.

بازدید فرماندار سیرجان از فعالیت واحدهای صنفی این شهرستان

بازدید فرماندار سیرجان از فعالیت واحدهای صنفی این شهرستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha