نجات کارگران پروژه فاضلاب شهری کرمان از زیر آوار

سرپرست سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از نجات دو کارگر پروژه فاضلاب شهری از زیر آوار، توسط آتش‌ نشانان این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی گفت: در ساعت ٢٠:٢٣ دقیقه بیست‌ و یکم اردیبهشت‌ ماه، یک مورد حادثه محبوس‌ شدن دو کارگر زیر آوار، بر اثر ریزش دیواره کانال، به سامانه  ١٢۵ این سازمان اطلاع داده شد.

وی، محل وقوع این حادثه را خیابان «مهدیه» چهارراه «ابوحامد» شهر کرمان اعلام کرد و افزود: بلافاصله نیروهای امداد و نجات از ایستگاه شماره یک و شش به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ادامه داد: در این حادثه که دیوارۀ کانال فاضلاب شهری بر روی دو کارگر ریزش کرده بود، به دلیل عملیات خاک‌ برداری، بیل میکانیکی در مجاورت کانال قرار داشت و احتمال سقوط دستگاه مکانیکی به داخل کانال می‌رفت.

بابایی، خاطر نشان کرد: نجاتگران سازمان آتش‌ نشانی با مهارت اقدام به نجات دو کارگر کردند, که یک نفر از آنها کاملاً در زیر آوار مدفون شده بود و فرد دیگر، تا کمر در آوار گرفتار بود و فشار زیادی را تحمل می‌کرد.

وی بیان کرد: آتش‌ نشانان با تلاش خود موفق شدند هر دو فرد محبوس‌ شده را زنده از زیر آوار خارج کنند و به عوامل اورژانس تحویل دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha