درخواست کوتینیو از بارسا؛ می‌خواهم در استون‌ویلا بمانم

فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا، خواهان جدایی کامل و رسمی از این باشگاه است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزرای سلامت، کوتینیو در طول دوران حضورش در نوکمپ نتوانست درخششی که از او انتظار می‌رفت را تکرار کند و روزهای سختی را سپری کرد. 
با این حال، انتقال این بازیکن به استون ویلا باعث شد که او بار دیگر به روزهای اوجش نزدیک شود و از زمان بر تن کردن پیراهن این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تا به حال موفق شده عملکرد خوبی را در این تیم داشته باشد. 
بند خریدی که در قرارداد انتقال قرضی او به استون ویلا وجود داشت نشان می‌دهد که این باشگاه لیگ برتری باید مبلغ 40 میلیون یورو برای جذب دائمی این بازیکن پرداخت کند اما آنها امیدوار هستند که بتوانند این انتقال را با مبلغ کمتری نهایی کنند. 

درخواست کوتینیو از بارسا؛ می‌خواهم در استون‌ویلا بمانم


دستمزد بالای کوتینیو باعث شده که مدیران بارسا پیشنهاد استون ویلا را بررسی کنند و این احتمال وجود دارد که آنها حاضر شوند برای رهایی از پرداخت دستمزد هنگفت این  بازیکن، قرارداد تیم فعلی او را پذیرند. 
سایت گل مدعی شده که کوتینیو شخصا نیز علاقه بسیاری دارد که بتواند قراردادش را دائمی کرده و فصل آینده نیز در استون ویلا و تحت هدایت استیون جرارد که رابطه بسیار خوبی با او برقرار کرده توپ بزند. 
قرار است جلسه‌ای بین مدیران این باشگاه لیگ برتری و همچنین نمایندگان بارسا برگزار شود تا تکلیف شرایط جدایی رسمی و قطعی او از بارسلونا برررسی شود. 
هرچند گفته می‌شود که باشگاه نیوکاسل نیز این بازیکن برزیلی را مدنظر داشته و امیدوار است که بتواند با ارائه پیشنهادی بالاتر از استون ویلا، نظر مدیران بارسا برای فروش او را جلب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha